lørdag 10. desember 2011

herlige desember

Endelig har snøen begynt å lave ned og bli liggende på bakken :) fikk pakke for en liten stund siden, men pga sykdom og litt andre ting som har skjedd har jeg ikke fått blogget den før nå. Men kan love deg at det er en pakke å vente på, for den var helt rå, og vennen må nok ha sprengt budsjettet litt :)

de var pakket nydelig inn i små pakker :) måtte ta det i to omganger for å få pakket det opp :)

flere nydelige sommerfugler og fiske swarovskier, sommerfuglene har jeg allerede tenkt til å bruke på ett bryllupssmykke til venninnen min

smelt.....trenger jeg å si mer :)

søte dråpeanheng og kors

synes de fargene er råfine, nå mp jeg bare få i gang kreativiteten min igjen

herlige små dråper i forskjellige farger

her har du virkeig truffet blink min venn :) er helt forelsket i fargen vintage rose og i kuber generelt :)
ha en flott førjulstid alle sammen :) jeg skal iallfall ha det, må bare bli kvitt bihulebetennelsen min :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar