søndag 29. april 2012

perlepakke april

det har endelig sluttet å regne og sola titter fram med sine varme stråler. Her ligger jeg med kraftig bihulebetennelse og feber og håper å være frisk til grimstad turen min til helgen. Derfor gjorde det så innmari godt å få pakke i posten med masse herlige perler og ett flott kort :) tusen takk for en herlig pakke yvonne, som virkelig gjorde dagen min så mye bedre :)

herlige ørekroker, søt roselås og noen flott grønne perler
noen flotte blanke ovale perler, jeg elsker virkelig denne fasongen på perlene mine, de får liksom en helt annen glød i seg. og svarte swarovski krystaller
bergkrystall chips :)
disse her er virkelig en slager :) jeg kan ikke få sagt hvor mye jeg digger kube perler. de er så vanvittig kule å lage smykker med :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar