fredag 28. januar 2011

Jeg har blitt utfordret,,,,,

Fikk en utfordring i dag av ei perlevenn, marianne, og selvomjeg nå absolutt burde vært i seng siden jeg nesten ikke klarer å skrive på pc'n så tar jeg nå utfordringen. (ellers kommer det til å gå i glemme boka :()

4 tv program jeg ser på:
csi
csi n.y
csi miami
true blood 
 
4 ting jeg har gjort idag :
 sendt hjem 2 barn med feber fra bhg
lagd smykker
spist sushi
lagd bursdagsgave
 
4 ting jeg ønsker meg :
bryllupsreise
en ny jobb
sjokolade
true blood dvd 
 
4 ting jeg liker dårlig :
 klåfingra mannfolk
mygg og andre ekle kryp
reklame
stappfulle tbaner og busser
 
4 personer jeg sender denne utfordringen til :
pia
alina
birgitte
 
 
tar dere utfordringen jenteer :)

1 kommentar:

  1. Jeg har allerede blitt utfordret!
    se www.birgittessmykker.blogpot.com :)

    SvarSlett